Vilken skit det är!!

Då var det dags för en liten rad igen!!

Denna dag så blir det en liten rad om det nya programmet på 3:an, Svenska Hollywood fruar.. Jag har inte tittat så mkt på det men har redan tröttnat på det.. Inte ens 30 min fick det.. Jag fattar inte varför man ska tränga sig på hos alla och göra reality serier om allt och alla nu förtiden.. Tänk er bara hu det skulle vara om ni hade en film kamera uppkörd i huvudet så fort något hände... Vad hade ni tyckt om det?? Kunde väl tro det, inte så kul eller hur!! Vill dem ha en kamera i huset 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan så kan man inte hindra dem iaf.. Det är deras val!!

Nu blir det lite sport som det alltid blir.. Tänkte skriva nått som alla Liverpool fans nog inte ville skulle hända.. Carlsberg är inte längre huvudsponsor för denna anrika klubb.. Det blir istället banken Standard Chartered som kommer att finnas på den rödvita tröjan fram till säsongen 2013/2014.. När detta kommer inträffa så försvinner den spnsor som funnits på en Premier League tröja längst att försvinna, detta danska ölmärke har prydt tröjan i 17 år.. Men det finns inget att göra åt detta...

Nu orkar jag inte skriva mer idag, på återseende!!

YNWA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0